Meta
Tags

Somen aikaansaama muutos asiakaspalvelussa

01/10/2014 Somen aikaansaama muutos asiakaspalvelussa

Hahmottelin somen myötä tapahtunutta muutosta asiakaspalvelussa näin. Jäiköhän tästä joku olennainen ajatus puuttumaan? Kerro näkemyksesi kommenteissa!

Screen Shot 2014-10-01 at 15.40.47

4 Comments
  • numminen
    Posted at 14:21h, 01 October

    Näkökulman vaihto asiakaspalvelijan pallille:

    Torut -> Raivo
    Huoli -> Pelko

    Valitettavasti tämäkin on totta. Asiakaspalvelussa työskentelevät tarvitsevat kohta samanlaista työnohjausta kuin papit ja lääkärit kestääkseen painetta. Olen huolissani yksilöistä.

    • Aku
      Posted at 17:47h, 01 October

      Toi on niin totta! Tosi hyvä lisäys. Kiitos.

  • Pekka
    Posted at 08:38h, 03 October

    Erittäin hyvä kiteytys! Lisäisin vielä yhden ison muutoksen, joka koskee reagointia myös ns. toimistoaikojen ulkopuolella:

    Palvelu toimistoaikana —-> Jatkuva läsnäolo

    T: Pekka Rantamoijanen, Valion yhteisöpäällikkö

    • Aku
      Posted at 08:48h, 03 October

      Ah, totta! Toikin on kyllä ihan pakko lisätä! :)

Post A Comment