19/04/2009 Sosiaalinen media haastaa perinteisen vallan
Nyt täytyy olla enää näyttelijä, TV-stara, sairaan söpö ja pikkaisen fiksukin saavuttaakseen yhtä suuren yleisön kuin CNN. ...
Nyt täytyy olla enää näyttelijä, TV-stara, sairaan söpö ja pikkaisen fiksukin saavuttaakseen yhtä suuren yleisön kuin CNN. ...
Osallistuin tänään Inforin järjestämän Verkkoviestinnän koulutusohjelman ekaan tapaamiskertaan. Luennoitsija Christina Forsgård oli innostava puhuja ja aivan inspiroiduin häntä kuunnellessa - kyllä web 2.0 vaan on niin hauskaa!...
LinkedInin "yhteisöevankelista" Mario Sundar vertaa oppejaan yritysblogaamisesta Chuck Norrisin (EMC, Vice President of Technology Alliances) vastaaviin. Näiden kahden miehen teeseihin on helppo yhtyä....
Viidakkorumpumarkkinointi toimii esimerkiksi niin, että yritys antaa tuotteensa ilmaiseksi blogaajan käyttöön, ja blogaaja sitten kertoo käyttökokemuksistaan omassa blogissaan.Viidakkorumpumarkkinoinnissa on kuitenkin vaaransa: Mitä tapahtuu, jos tuote on kertakaikkiaan huono tai blogaajan kokemus tuotteesta on kielteinen? Yritys ei voi kieltää blogaajaa kertomasta mielipidettään. Kielteinen julkisuus blogimaailmassa voi syöstä koko yrityksen perikatoon....